There was an error in this gadget

Thursday, December 24, 2009

Azamku bukan mohd azam yer...

Sempena tahun baru maal hijrah and 2010 nih...aku berazam nak mengubah diri ku kepada yang lebih baik dan hebat...walaupun aku cuba untuk mengubah diriku,yang lebih baik aku percaya bisikan syaitan tidak akn henti2 di telinga ku...Namun,aku mesti kuat melawan semua tue..supaya aku menjada hamba Allah dan khalifah yang terhebat di atas muka bumi Allah s.w.t..Semoga Allah memberiku kekuatan dlm aku menempuh segala ujianNya..amin

Thursday, December 10, 2009

Isi hati Seorang Hamba kerdil

Alhamdulillah...sehingga hri ini dan saat ini aku masih lagi d beri peluang bernafas oleh Allah SWT..rase penuh kenikmatan yang tak terhingga sering ku kecapi..semua atas kehendak dan kurniaan Allah tuhan ku yg satu..acap kali aku berfikir Allah Maha segala galanya..kite ni sememgnya sgt kerdil..selama aku hidup,pelbagai ujian dan masalah yg ku hadapi..satu jer aku percaya..slagi Allah memberi ku ujian,itu bermakne Allah masih menyangi diri ku ini,,aku tetp bersyukur..walaupun kdg2 mslh tu tak mampu aku selesaikn.namun akhirnya,aku dapt menyelesaikannya..sekali lagi..aku ingin mengatakan..Allah ade lh segala-galanya..semuanya dtg dri Allah..kalo boleh rase nye,nk jer duduk slame nye ats sejadah beribadat pada Allah..tp ape kan daya..aku seorg yg kerdil..cume terdaya lakukan ape yg wajib yg Allah suruh jer..Allah pon minta kite mencari kejayaan dunia lebih2 lg akhrat..so kalo aku berjaya akhirat tp sebaliknya d dunia..maka aku hamba yang tak bergune..Namun aku skarg sedg berusha menggapai kejayaan dunia dan lebih2 lg akhirat..semoga Allah memberiku kesempatan serta kekuatan..amin..